Vidste du godt at det i gennemsnit regner 179 dage om året i Danmark? I stedet for at se dette faktum som en irriterende omstændighed, hvorfor så ikke gribe muligheden for at bruge det som reklame-potentiale for din virksomhed?
Uanset hvilken type virksomhed man driver, er det vigtigt at gøre sig bemærket for at få kunder. Nu om dage kan man reklamere på mange forskellige platforme, og der er dermed uanede muligheder for at komme ud med sit budskab.
Når man driver virksomhed i Danmark, er det uundgåeligt at man må forholde sig til det danske vejr, hvor det regner en stor del af året. Måske spiller vejrforholdene ikke en direkte rolle i arbejdet, men én ting er sikkert: alle færdes ude, i en eller anden grad. Være det sig medarbejdere, der skal til og fra arbejde, eller kunder og samarbejdspartnere som besøger virksomheden. På et eller andet tidspunkt bevæger vi os alle udendørs – og hvorfor så ikke omfavne vejrforholdene og bruge det som en mulighed for både at give en håndsrækning til medarbejdere, kunder, samarbejdspartnere mv., samtidig med at udnytte en markedsføringsmulighed? Ved at bruge paraplyer som markedsføringsværktøj, i form af logo paraplyer/reklameparaplyer, sørger man for at skabe blikfang for ens virksomhed, når folk bevæger sig rundt i bybilledet.
Kundeservice og hvordan vi behandler vores medarbejdere er i stort fokus i denne tid, så at tilbyde kunder/medarbejdere mv. en custom-made paraply, anses som værende en omtanke og luksus, som kan få din virksomhed til at skille sig ud fra andre. At det så samtidig er en platform til at gøre noget reklame for din virksomhed i bybilledet, er blot en bonus, som din virksomhed får gavn af.
Desuden er reklame via paraplyer en platform som nemt kan nå ud over landets grænser. Hvis din virksomhed har forbindelse til andre lande, så kan det være væsentligt at indtænke dette som en måde at gøre sig bemærket i overfor andre virksomheder og potentielle kunder i andre lande. Tag f.eks. et land som England. De har lige så mange, hvis ikke flere, årlige regndage end vi har i Danmark. Så hvis din virksomhed benytter reklameparaplyer via forretningsforbindelser eller fra egne internationale afdelinger, så gør man sig pludselig også bemærket rundt i bybilledet i udlandet.
Tænker du så, at en standard paraply med et lille logo ikke er nok blikfang til at I vil investere i det som reklameplatform, så vælg evt. en specialdesignet paraply, hvor der printes på hele dugen. Et eksempel på en virksomhed, hvor dette kan lade sig gøre, er Abrella. De designer paraplyen så den passer præcis til din virksomhed og det udtryk I ønsker at have – og så laves paraplyerne i høj kvalitet. Se f.eks. eksemplerne på deres hjemmeside: https://www.abrella.dk/paraply-med-logo
Så næste gang du med din virksomhed skal tænke i nye reklameplatforme, så kunne det garanteret være værd at tage reklameparaplyer med i overvejelserne. Dét er i hvert fald en platform du kan regne med!